Product Description

Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gândesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime.
Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gândim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat.
S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decât una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar când esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incântati.
Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza, dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune româneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul „Buturuga mica rastoarna carul mare“.