Product Description

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.

Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

„Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas in orientarea advertisingului in directia corecta.” AL RIES, PRESEDINTE RIES & RIES,
COAUTOR AL CARTII „POZITIONAREA”

„Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate.”
JIM AITCHISON, AUTORUL CARTII “HOW ASIA ADVERTISES”

„Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agen]iei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante10 lectii de advertising.” ANATOLI CIUCUROVSCHI, GROUP CREATIVE DIRECTOR, SAATCHI & SAATCHI ROMANIA