Descriere produs

In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum.

Chemarea mall-ului contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.

Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.

Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.

Chemarea mall-ului: Geografia shoppingului | Paco Underhill | Brandbuilders | Carti de afaceri | Carti de management

Iti recomandam si cartile: Retail Succes – Succesul in vanzarea cu amanuntul | Kotler despre marketing | Cele 22 de legi imuabile ale brandingului | Focus – Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale | MBA McKay – Program intensiv de instruire in vanzari