Product Description

„Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”

– RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului – acela de a construi branduri – si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes – printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara – au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.

Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.

Iti recomandam si: PR cu buget restrans: Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta de Leonard Saffir

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului (ed. tiparita) | Al Ries, Laura Ries | Brandbuilders | Carti de afaceri | Carti de management | Carti de dezvoltare personala